Frågor?

Publicerat i: Dag för dag Sveriges nästa top model, blogg, designer, fashion 2014, frågor&svar, mode, måndag, q/a, trender, tumblr

Måndag igen, och idag tänkte jag dra igång en liten frågestund. Så kommentera gärna era frågor. Det kan vara allt mellan himmel och jord, men helst så är jag nyfiken på om ni har några mode/trend frågor. Eller om ni kanske vill veta lite mer över ett visst märke eller designer? Fråga på och så ska jag försöka svara så gott jag kan i mitt nästa inlägg på bloggen. Det blir en slags Q/A. Ha en så trevlig måndag!

OBS! kom ihåg, Sveriges nästa top model killar/tjejer kl.19.30 på 3:an ikväll. Missa inte det!!!

Elina

 

Bild från Tumblr.
 

 

 

#1 - - josefine:

Vad är det bästa med dig?

#2 - - JOSEFINSDREAM♡:

vad vill du allra helst arbeta med?
vad är din största passion?

#3 - - Sofie Selling:

Härlig blogg! ♡
Var med i min lilla nageltävling och vinn söta priser!
http://sofieselling.blogg.se/2014/february/tavling.html