Tote Bag

Publicerat i: Ekipering Balenciaga, Mulberry, Prada, designer, elegant, fashion 2014, h&m, kenza, michel kors, mode, spring, svart, tote bag, trend, trend väska, vitt, väska, vår mode, vår mode 2014, vårens väska
Vårens väska kan man hitta hos flera mode märken, men det finns också lite billigare varianter.
En väldigt sofistikerad och elegant väska som oftast ses i svart. En vardaglig tote bag som man kan matcha till många outfits.
Vad tycker ni om vårens väska?
Elina
 
 
(ursäkta för att Michael Kors bilden är så oskarp. Jag vet inte vad som hände när jag satt ihop collaget)
#1 - - mot plus:

snygga!!

#2 - - Olympia Thurfjell:

Dösnygga! Mulberry är helt klart min favvis!

#3 - - marina:

I vanliga fall gillar jag inte allt totebags men hms var ju ganska snygg. :)

Svar: Ahh, de är väldigt snygga. Det finns denna model i två olika färger, och jag minns mig ha sett andra rätt så snygga tote bags hos H&M. Men denna är min favorit. Jag tror nästan jag ska köpa den, men har inte bestämt mig än :)
Elina

#4 - - MATILDA:

snygga

#5 - - Lizette Hult:

Bra blogg!! missa inte --> http://ungrik.blogg.se/

#6 - - JUNITJEJ:

I love it!

#7 - - CJ:

Tack Elina, kul att du tycker det. :) Trevlig kväll!