Äntligen Sommarlov!

Publicerat i: Dag för dag blommor, fishboard, förkyld, glass, hallon, like, love, prnny board, sjuk, skate board, skola, skolavslutning, smoothie, sommar, sommarlov, tewes, valborg
Ahhhh jag vet! Jag har inte skrivit på en vecka och inte uppdaterat någonting.
Så detta har hänt:
Jag har varit riktigt förkyld i några dagar och inte orkar göra något. Sedan så har jag städat ur mitt skåp i skolan och haft skolavslutning. På skolavslutningen som var igår så hade jag på mig en fin vit och svart Chanel aktig klänning från Vila. Jag har fått en ursnygg cykel och idag var jag och köpte en penny board (ja,eller det är ingen original penny board,men den ser ut som en).
Jag har också ätit glass och hallon smothie.
Nu ska jag göra mig klar inför Schools out ikväll. Där kommer artisterna The Fooo, Linus Svenning, Agnes och Nause. Jag är mest spänd för att få se Nause och gå på alla aktiviteter de har där.
Kommer med bilder från det imorn!
Hoppas ni har haft en bra vecka.
Kram Elina :)