Daisy print

Publicerat i: Dag för dag balnc, da, daisy, essie, födelsedag, gold, h&m, jordgubbar, kristihimmelsfärd, ledig, nagellack, nail, onsdag, p2, skola, stockholm, youtube, ztiz, älskar
Nu är det onsdag igen och nu står det 4 härliga lediga dagar framför mig! Dessvärr är inte vädret det bästa... Men jag fyller år, åker till sthlm och ska spendera mina pengar. 
Finns nog inget bättre!
Igår så tog jag mig tiden att göra min naglar i daisy print (istället för att plugga inför provet) det gick i varje fall så där...
Nu ska jag äta jordgubbar kolla på youtube och göra läxor.
Ha en såååå bra onsdag,
Kram Elina :)




Här fick ni ett litet blå/grön filter på också, annars såg min fingrar tjocka och röda ut vilket som jag personligen inte är ett stort fan av!
Essie - blanc, P2 - blå/grön, ZTIZ - gold.