Halvvägs till 30!

Publicerat i: Dag för dag 15, 19 maj, 29 maj, cupcakes, fest, fika, fit me stick, fyller år, födelsedag, gott, grattis, gymma, h&m, hatar, jordgubbar, kristihimmelsfärd, kul, london, maxfactor, mysigt, presenter, regn, resa, sj, smink, stockholm, söderhamn, tjejerna, tåg, tårta, älskar
Detta har hänt:
Igår vaknade jag till hipp hipp hurra! Jag fyllde 15 år och hade önskat mig cupcakes till frukost. De var hur goda som helst och jordgubbarna kan knappt beskrivas! Eftersom att jag har önskat mig en resa till London till födelsedag så fanns det så klart inte aå mycket att slå upp igår. Efter en mysig morgon + ledig var ju kristihimmelsfärd! Så gjorde jag iordning inför fika/festen med tjejerna på eftermiddagen. Vi hade jorgubbstårta, popcorn och en jätte kul kväll. Tjejerna tog chansen att sminka både dem själv och mig, så vi så ganska roliga ut tillslut. Fick jätte gulliga presenter av dem och en oförglömlig dag.
Idag så skulle vi ha åkt till Stockholm och shoppat, ätit och haft kul. Men... Alla tåg var sena p.g.a elfel och ersattes av busser från Uppsala och kom tre timmar senare än de skulle. Vi gick in på sj:s hemsida och, YES! Man kunnde avboka och få tillbaka pengarna. Så vi åker nästa helg till Stockholm. Hatar sj, det strullar ALLTID!
I varje fall så gick vi sedan på stan fikade och jag tog ändå chansen att köpa smink och tillbehör på H&M för 520kr.
Hade sedan en jätte mysig dag med regnskurar utnför fönstret, film och tog chansen att sortera och organisera mitt smink.
Imorgon ska jag gymma och någonting mer, vet ej vad än...
Kram Elina :)