ONSDAG

Publicerat i: Dag för dag babylips, babylipssweden, blogg, cherry me, cykel, dagbok, dagen, divergent, insurgent, kuriren, onsdag, peach kiss, pink punch, skolan, snapchat, strand, stress, söderhamn, trött, ung, veronica roth
Åhh, idag så har det varit en för jävlig dag. Skolan skulle börja 09.45 och jag hade ställt väckarklockan på 07.00. Så att jag skulle ha en mysig lång morgon där jag kan kolla på youtube och bara ta det lungt. Jag vaknade 07.00 och tänker att jag ska kliva upp nu. Men istället så vaknar jag med ett ryck av att jag har fått ett sms. Så jag tar fram mobilen och ser att klockan är 09.18! Jamen det var väl bra det. Det tar cirka 10 min att gå till skolan och jag hade 25 min tills lektionen skulle börja. På något sätt lyckades jag borsta tänderna, klä på mig och cykla till skolan. Så att jag var framme vid skolan 09.33! Rekord kan man väll säga!
Ja, min dag fortsatte sedan som vanligt förutom att jag var på ett tidnings möte. (Jag var tvungen att både cykla dit och hem, och det var jävligt kallt!!!) där tog jag på mig att gör en intevju som ska in nästa vecka. Vilket jag nu med närmare eftertanke inte kommer att hinna. Jag har ett svenska prov nästa vecka, ett No arbete som ska in och jag har inte ens kommit halvvägs på det och jag ska på konfirmations läger nästa fredag! Hoppas jag hinner göra allt! Sedan så var jag också och köpte två Babylips: cherry me och pink punch. Dessvärr så var pink punch helt trasig när jag öppnade den och själv läppstiftet/balsamet ramlade till o med ut. Så jag ska tillbaka till affären imorn och byta det.
Ska läsa andra delen av Divergent från Veronica Roth nu: Inslugent.
Kram Elina


Random bild på mig från förra veckan! :D
#1 - - sara:

Jätte fin blogg! kolla gärna in min :) <3