Min lilla blogg fyller ett år!!!

Publicerat i: Dag för dag blogg, fest, grattis, happy birthday, jippi, läsarsiffror, party, tack, tumblr, yay
Bloggen firar ett år! Jippi!!!!!!!!!!!
Dock så firade den ett år den 25 januari men jag insåg det först nu. 
Jaha, det har varit kul att ha bloggat här i ett år nu. Mycket har hänt och mitt liv ser lite annolunda ut. 
När jag började blogga så var läsarsiffrorna ganska bra men genom året som gått har den siffran blivit lägre och lägre. Vilket jag förstår jag hade helt enkelt inte tid med bloggen och kände att jag inte heller riktigt orkade uppdatera varje dag. Men jag är ändå glad för året som gått!
Tack så mycket för ni som läst min lilla blogg! det har betyd så mycket för mig...
Kram på er alla Elina! 
 
(här har ni en liten party bild från tumblr för bloggens födelsedag!) 
#1 - - Carolina:

Grattis till 1årsdagen, i efterskott! :)

Svar: Tack :)
Elina