STHLM

Publicerat i: Dag för dag 11 kvm, bakelser, bilder, båt, citat, day trip, en dag, examensklänning, flaggor, gamla stan, gulligt, hermitage, huvudstad, instagram, kaj, kläder, klänningar, konditori, kärleken, lyx, mat, nobelparken, park, reflektion, resa, resturang, retro, saker och ting, schweiziska, second hand, sol, sommar, sommarlov, sthlm, stockholm, strandvägen, stureplan, södermalm, urban outfitters, utsikt, vatten, vegetariskt, vintage, vägg, värme, östermalm
För ett tag sen tog jag en liten day trip till vår huvudstad, Stockholm! 
Därför tänkte jag idag lägga upp lite bilder från denna otroligt fina och soliga dag. Det var allt jag hade att säga om det... Hoppas ni gillar bilderna.
Puss och kram, Elina :)

Nobelparken vid Östermalm:
Båtarna vid Strandvägen:
En kajplats vid Strandvägen:
Utsikten från Strandvägen mot Södermalm:
Vegetariska resturangen Hermitage i Gamla stan:
Gamla stan:
Väggen i Schweiziskakonditoriet i Gamla stan:
En bild på vatten reflektionerna mot båtarna:

Flaggor på Biblioteksgatan utanför Urban outfitters:
Vintage affär vid namn Saker och Ting på 11 kvm bara runt hörnet av Stureplan där jag köpte min examensklänning: