Sommar resan del. 3 En dag hos Harry Potter

Publicerat i: Bortom butterbeer, dobby, dumbeldor, emma watson, fantastiskt, flourish and blotts, green screen, hagrid, harry potter, hermione granger, london, love, movies, olivanders, privet drive 4, ron weasley, snape, studio tours, the making of harry potter, the tube, voldermort, warner bros
Som lovat så är detta inlägget ett Harry potter Warner Bros. studio tour inlägg. Del 3 av denna serien som sagt.
Ja, så den 9 Juli åkte vi i ca. 1 1/2 h ut till Hp. Först en massa Tube sedan tåg och buss. Men väl framme så var jag hemma, skulle man kunna säga! Som sagt så älskar jag ju HP så detta var ett OMG för mig vid detta laget!
Jag vet dock inte riktigt vad jag ska säga om detta.... Kanske något in still med: Fantastiskt, en dröm, magisk, tyskar/franska/asiater och några få svenskar var där.
Man kom in med en stor grupp och fick först kolla på en mini film och sedan började turen i stora salen, där ifrån fick man sedan ta sig själv genom hela byggnaden till ute platsen där man kunnde köpa butterbeer och sedan till bakom kulliserna byggnaden. Man fick reda på mycket och såg alla original grejer från filmen. 
Som sagt så talar en bild mer en tusen ord så här kommer det igen en massa bilder ;)
Och för er alla HP fans, så kommer ni nog känns igen er... till er andra är mitt tips att kolla på filmerna och läsa böckerna!!!
 
Kram Elina