Min hängmatta

Publicerat i: Dag för dag 2008, agnes, europa, fika, hängmatta, leonardo dicaprio, miley och many show, molnen, mys, nationaldagen, schools out, skolavslutning, stuga, sverige, söderhamn, the foo, the nause, the wolf of wall street, tjuv och polis, vegan, youtube, älskar
Helgen:
Eftersom att det var Nationaldagen på fredag så var jag ledig!!! På fredag så åt jag nationaldags fika, kollade på foton från en släktninga europa resa och såg The wolf of Wall street. Jag träffade också en kompis ich vi spelade tjuv och polis och kollade på Miley och Mandy show från 2008 :P
Igår så köpte jag en lampa så att jag kan börja filma och vi gjorde goda ost och pesto buagett till lunch. Sedan kom min kompis över och vi bestämde oss för att åka ut till hennes familjs stuga. Den ligger på en liten halvö i skärgården. Vi hade det super mysigt och kul.
Idag så åkte jag hem vid 11.00 och ligger nu i min hängmatta och väntar på att solen ska komma fram bakom molnen.
Nu är det bara två skoldagar kvar, sedan har vi aktivitets dagar och skolavslutning på torsdag. Schools out på fredag, och jag längtar till The nause, sedan kommer det också The Fooo, Linus Svenning och Agnes.
Kram Elina :)