Söndag

Publicerat i: Dag för dag american apparel, blogg, ebba zingmark, fanny zingmark, gym, gymnasium, h&m, john green, läsa, mide, mysigt, nian, podcast, sol, sommarlov, strand, söndag, the fault in our stars, vegan, vegetarian, värme, youtube
Hej! Idag så har jag läst till ca.01.00 i boken The fault in our stars. Sedan så åkte vi till stranden och åt strips vid 12 tiden. Gymmade och låg sedan i sängen och tog det lungt. Insåg också att det bara är 8 skoldagar kvar tills sommarlov och sedan börjar jag i 9:an. NIAN omg, när jag gick i 3:an så var 7:orna redan jätte stora och 9:or va vuxna, mogna och någonting man aldrig skulle bli. Ja, sedan så postade jag två blogg inlägg och åt upp en hel påse med popcorn (ops!). Som ni vet så lyssnar jag mycket på podcast och har själv gjort en. I varje fall så lyssnade jag idag på Fanny och Ebba's podcast  om mat. (Ebba Zingmark är en känd mode bloggare och model och hennes syrra Fanny som dj:ar bl.a).
Ebba är delvis vegan och Fanny är vegetarian, jag tycker att ämnet är väldigt interesant.
Ja, det var nog allt från idag, nu ligger jag i sängen och kollar på youtube!
Kram Elina :)








#1 - - Emma Berglund:

Svar; Å tack så mycket :)

#2 - - MATILDAS:

fina foton :)

Svar: Tack :)
Elina