Mysig sommar kväll...

Publicerat i: Dag för dag fredag, födelsedag, gott, grädde, h&m, jordgubbar, kalas, klänning, konfirmation, lördag, myggor, paj, rabarber, sol, sommar, stan, svenska kyrkan, söderhamn, varmt, värme
Hej, idag har det igen varit så där riktigt svettigt och varmt! Jag va i kyrkan kl.11 för att träna och gå igenom inför konfirmationen imorgon. Hade min nya gråa maxi klänning från H&M som jag köpte i fredags. Sedan så var jag en lite snabbis in till stan och sprang en runda ute tills myggen började äta upp mig och jag sprang hem.
Igår kväll så bestämde vi oss för att åka ut till en lite by där det finns en jätte fin kvarn och en gullig liten stig dit.
Imorgon efter kanfirmationen har vi bjudit släkt och vänner för att fira min konfirmation och min födelsedag (jag fyller år nu på torsdag). Vi ska ha en rosa prinssestårta, rabarber/jordgubbs paj och grädde med jordgubbar. Så sugen på jordgubbarna just nu!
Hoppas ni hade en bra dag.
Kram Elina :)









Följ mig på instgram/twitter/tumblr: @elinamarike