Regn...

Publicerat i: Dag för dag fest, funny quote, förkyld, gott, grädde, jordgubbar, kalas, konfirmation, outfit, rabarber, regn, rolig text, skola, smulpaj, svenska kyrkan, trött, tårta, vegan
Heeeej, har inte mycket att säga idag. Känner mig otroligt trött och att vädret plötsligt slagit över från 25 grader sol till 12 och regn gör inte saken bättre.
Dessvärr så blev det inte så många konfirmations bilder igår. Men här får ni några bilder från idag och igår, typ. 
Jag har funderat ett tag och har nu en fråga till er... Tycker ni att jag ska fortsätta att livsstils blogga, gå tillbaka till min mode blogg eller ha en mode och livsstils blogg om en 15 årig tjej i Söderhamn så som nu?
KOMENTERA!
Hoppas ni hade en bra måndag!
Elina :D







På sista bilden ser ni en lapp som hängde på yttedörren till en kompis lägenhets hus. Tjejerna och jag hade varit och fikat hos henne, och när vi kom ner i trapphuset så såg jag lappen. Asså, hahahahaha! ;D