#undersvik

Publicerat i: Dag för dag, Fotografi 2014, bada, elinamarike, gud, jesus, konfrimation, kul, love frukost, läger, mässa, sommar, stiftsgården undersvik, svenska kyrkan, undersvik, varmt, youtube, älskar
Hej, jag har inte skrivit på ett tag men här är det senaste nytt. I fredags klockan fem åkte jag och min vänner på det sista och roligaste konfirmations lägret. Väl där så fick vi rum, och alla vi konfirmander fick rummen som låg på botten/ källar plan så att vi i stort sätt bara klev ut genom fönstret i stället för att använda dörrarna. Jag delade rum med tre av mina bästa vänner och vi hade jätte kul. Otroligt god mat och mysiga kvällar. Jag hade såklart packat allderes för varma kläder och fick ha samma t-shirt i tre dagar. På lördag så kom det jätte trevliga sång coacher och vi sjöng och hade kul. Sedan så valde faddrarna att göra en slags talkshow som blev otroligt roligt. Vi fick inte ta några bilder på det för att de tycke det var för pinsamt men jag kan bara säga Miley, bh, jordnära och "men varför är alla i vårat badrum greta?!". På kvällen så kollade vi lite på tv men gick också ner till bryggan. Där hoppade två av oss in i vattnet fast det var typ 8 grader varmt bara. Sedan satt vi och pratade till 01.00 på natten för att sedan kliva upp vid 07.50. Idag så hade vi lite genomgångar en en mysig gudstjänst nere på bryggan. Va hemma igen 14.00 och har nu kollat igenom alla bilder och laddat upp en video på youtube! 
Kram Elina :D

Videon: http://youtu.be/32JQEa4Cb90