Varmt!

Publicerat i: Dag för dag cyckla, fika, fredag, glass, h&m, kafe, konfirmation, maxi klänning, skola, sol, sommar, svenska kyrkan, sverige, söderhamn, tewes konditori, väder, värme, whitechocolade, älskar
Hela veckan har varit svettig och varm men nu är det äntligen fredag!
Det har varit såååå himmla varmt och man har knappt orkat gå ut. Jag har cyklat till och från skolan de senaste dagarna och känt ett stort behov av glass varje dag. Idag så kollade vi på film första timmen. Vi kollade på the truman show, jag tycker att den var riktigt bra och tankes värd. Sedan så skulle vi ha två lektioner till och sedan lunch. Vi slutar 11.05 på fredagar vilket som är så grymt. Men idag så kollade vi på film och andra lektionen hade vi matteprov, sen fick vi sluta. Så min skoldag började 07.45 och slutade 09.45! Sen var jag på stan och köpte en mysig och snygg maxi klänning på H&M och en morsdag present. Träffade sedan mamma på stan och vi fikade gott och handlade lite sedan. På helgen så ska jag konfimera mig, så få se hur det går.
Hoppas ni har en bra fredag!
Kram Elina :D




H&M maxi klänningen med en piknick väska från New Yorker.


#1 - - Sandra:

Oj vad var det där på första bilden? :)

Svar: En whitechocolade corn crunch, en slags vit chokladmousse med cornflakes överdragna med mörk choklad ;) den var väldigt god! :D
Elina