En liten bit våfflor med ångest på...

Publicerat i: Dag för dag arlanda, bus, feber, fjällen, flyg, flyga, förkyld, grå, gråta, jobbigt, katt, luna, mamma, packa, schweiz, sjuk, skolan, skrivuppgift, svensk, säng, trondheim, tåg, varför, världens bästa, våfflor, zürich, ångest
Är förkyld/sjuk, haft runt 39.0 feber i fyra dagar snart och ska åka hela vägen till Schweiz imorn. 

Så i torsdags kännde jag mig bara gråtfärdig. Jag kom hem, grinade ett bra långt tag och frös fast jag låg i sängen med en stort antal filtar. Sedan dess har jag legat i sängen och hostat, svettad, frysigt och i stort sätt inte orkat göra något. 
Jag har ångest bara av att tänkta att jag missar en hel vecka i skolan och ett prov. Då det vid det här laget inte äns är säkert att jag åker imorgon. Kan också påpeka att jag aldrig varit i Schweiz.  För den delen ska jag ta mig både hem ifrån, till tåget, till arlanda och sedan ut ur flygplatsen i Zürich själv!!! Jag har ingen anning hur de ska gå till med feber därpå. Risken vid det här laget är att jag kanske inte kommer att åka. Har inte heller packat än, så vi få se....
Och om det inte var nog med hela feber/flyg grejen, så ska jag troligen också åka till fjällen vecka 11. Det låter säker jätte kul, vilket det också nog är om man inte har kvar en stor uppsats i svenska som utgör ungefär hälften av betyget. Och just detta stora och omfattande arbetet har jag ej än börjat på, då det ska in vecka 12. Så jag kommer troligen att tacka nej till fjällresan, vilken som inkluderade isgrottor, Trondheim, lägerkväll och slalomåkning.
Som ni förstår så har jag för tillfället bara ångest över allt det där och vet inte hur jag ska göra.
Men min mamma, som jag officiellt kommer att döpa om till världens bästa mamma, överraskade mig med våfflor idag. Så de munttrade upp mig ganska rejält.

Ha det så bra i ett sånt fint och soligt sverige, medan jag ligger med ångest i sängen och grubblar över hur jag ska göra.
Kram Elina :) 


 Där ser ni Luna, som lunkade fram frågande då jag tog kort på våfflorna :D

PS: jag vet att det troligen är många stavfel o.s.v... Men jag orkade inte läsa igenom texten efter att jag hade skrivit den....