16

Publicerat i: Dag för dag, Fotografi 16, 29 maj, alfapet, baka, brädspel, choklad kaka, film, födelsedag, förkyld, glad, grattis, iphone 5s, kalas, levande ljus, mamma, mona lisas leende, party, pinterest, present, red roses, rosor, sjuk, skola, sprinkles, svart och vit, sweet sixteen, säng, tjejerna, tumblr, tårta, vimplar, världens bästa
Hej, idag spenderar jag dagen i sängen för att jag som vanligt är jag förkyld. Därför tänkte jag idag göra ett inlägg över min "Sweet sixteen!"
- Fredag den 29:e maj väcktes jag av sång och en choklad kaka som mamma bakat varje år så länge jag kan minnas. Som present fick jag en ny mobil eftersom att min gamla mobil inte längre fungerar då jag haft den i snart 3 år och den dör typ stup i kvarten. Efter skolan så bjöd jag över tjejerna och vi åt tårta och spelade olika brädspel. På kvällen kollade jag på film och åt lite mera tårta. 
Jag har haft en underbar födelsedag och skulle faktiskt säga att detta har varit en av de bästa och lugnaste födelsedagarna!
Puss och kram och krya på er ifall ni också är förkylda/sjuka!
Elina :)