Sportlovs tips

Publicerat i: Dag för dag Beautiful creatures, Katarina von bredow, Twilight, bitch kram, blogg, bok tips, böcker, coldplay, elsas mode, filmer, gym, icona pop, ida pyke, imagine dragons, lorde, lov, musik, skidor, snö, sofi fahrman, sportlov, sundsvall, tips, veronica maggio
Nu har jag äntligen fått sportlov!
Vi i Söderhamn är nog en av de sista som har sportlov så sent. Men nu så äntligen ska man få sova, slappa och inte behöva räkna en massa tal eller tänka på nästa veckas prov.
Dessvär så är ju all snö borta, så det blir inget åka skidor eller pulka lov. Jag ska sattsa på att slappa, gå på gym och göra en massa fina blogg inlägg.
Till er som också har lov nu så har jag lite bok,film och musik tips. Eller till er som inte har så mycket att göra på dagarna och hellre villtha det lungt och läsa,lyssna eller se på något bra :)
 
MINA SPORTLOV BOK/FILM OCH MUSIK TIPS:
Böcker
Elsas mode,värld och hemligheter från Sofi Fahrman
Expert på att rodna från Katarina Von Bredow
Paris chéri från Ida Pyke
(jag har också en massa andra bra bok tips i fall ni tycker om sådana böcker)
Filmer
Lagerfeld confidential
Bitch Kram (riktigt bra svensk film inspelad i Sundsvall)
Twilight (alla filmer och böcker är bra)
Beautiful Creatures
Musik
Icona pop
Imagine dragons
Lorde
The Lumineers
Coldplay
Tegan and Sara
Veronica Maggio
 
Hoppas ni har ett riktigt bra lov!
Kram Elina
 
 
 
#1 - - Sara:

Vilka bra tips! Tack :)