Postcard wall och kiwi

Publicerat i: Dag för dag banan, blogg, butterfly, fjäril, gina tricot, h&m, jucie, kiwi, lp, mens, nian, penn kjol, postcard wall, prov, rädd, skolavslutning, slut, smoothie, sommarlov, tjock tröja, älskar
Japp, sommarlovet är nästan slut och skolan ska börja nästa vecka. Känns som om det bara var igår vi hade skolavslutning... Men men, det här året börjar jag som nia! Och visst den där kännsla av glädje känner jag men jag är också stel av räddsla på hur fort åren har gått och hur i all världen jag ska klara alla prov. 
Uppdatering på mitt liv just nu; kollar på Teen wolf 14 /7 ! Cycklar, kollar på film med min granne/kompis, irriterad över mensvärk och njuter för tillfälet av en smoothie.
Gjorde en kiwi, banan, apelsin jucie, yogurt smoothie som är Lovely!
Och något som jag också är väldigt glad över är min nya kjol och tjock tröja som jag köpte här om dan!
Och när jag ändå håller på här med alla gladheter.... Jag har gjort om i mitt rum! Gjorde en postcard wall och köpte fjärils biöder på Ikea för min vägg med spegeln.
Kram kram på er och jag hoppas att jag har mycket mer att skriva över till höst!
Elina :)