Inte utan Wonder Woman!

Publicerat i: Dag för dag bibel, bilder, comic, dansa, de tre vise männen, december, elinamarike, fadder, grön glasyr, höst, instagram, jul, julkul, julvandring, kostum, läger, mys, pepparkakshus, pjäs, serietecknad, sjunga, skola, smink, snö, svenska kyrkan, termin, tomte, tumblr, undersvik, vinter, wonder woman, älskar
Hej och hoppas ni haft en bra December hittills!
Imorgon är det min sista skoldag för terminen och det känns så skönt!!! Våran skola har något som kallas Julkul varje år den sista skoldagen av höstterminen. Deb dagen så klär alla nior ut sig och har en slags göreställning för hela högstadiet men dans, musik o lekar. Och eftersom att jag nu äntligen går i nian ska jag klä ut mig imorgon. De flesta började redan för ett halv år sedan fundera vad de skulle va till julkul. Efter många om och men bestämde jag mig för att bli Wonder Woman. Så imorn ska jag görbringa dagen i linne o shorts när det är -6 grader ute. Yaaay! 
Men men jag hoppas att det ska bli kul!
Kan också passa på atg berätta om min första läger som fadder som var nu i helgen. Vi hade super kul! Jag och min kompisar var med i julvandringen och spelade upp secenen med de tre vise männen. Dagen efter sjöng vi en massa, körde skattjakt och avslutade med en kvälls mässa nere vid vattnet. Då hade ledarna tänt den stora grillen och vi sjöng och grillade marshmallows. I slut ändan så tycker jag att mitt första läger som fadder var väldigt lyckat!
Men nu så ska jag läsa lite och så säger jag nu godnatt!
Och vi hörs runt juletid!
Kram Elina :)








Följ mig på Instagram! @elinamarike