Köln, London och Amsterdam!

Publicerat i: Dag för dag amsterdam, bergen aan zee, elinamarike, flyga, fotboll, hanapee, harry potter, instagram, john green, kul, köln, london, podcast, resa, shane dawson, solbränd, sommar, sommarlov, underground, vapiano, vm
Hej jag är tillbaka och jag lever!!!
Så nu har jag varit och rest runt i två veckor och totalt glömt bort bloggen...
Men snart så har jag laddat över alla bilder från kameran till datorn, och då kommer det ett inlägg för varje plats jag har varit på.
Så resan började med två dagars bilåk från pytte lilla Söderhamn till en skum campin i Danmark och sedan till storstaden Köln i Tyskland!
Så väll framme packade jag om, för dagen efter skulle jag flyga till London!!!
Jag var ca.4 dagar i London, och ett inlägg över det kommer snart!
Sedan så flög jag tillbaka till Köln och spenderade några dagar där. Och så såklart när Tyskland vann VM!
Sedan så åkte vi till Amsterdam och Bergen aan zee som är vid kusten av Holland. Sedan så bar det hemmåt!
Hoppas ni har haft det bra och håll utkik efter kommande inlägg!
Kram från en solbränd mig! :)

Här kommer lite instagram bilder:
Följ mig på insta: @elinamarike