Första sommarlovs veckan!

Publicerat i: Dag för dag budapest, buss, cyckel, det handlar om dig, fika, john green, limonata, regn, sandra beijer, sanpellegrion, sommar, sommarlov, söderhamn, tewes, the fault in our stars, youtube
Förlåt! Har åter igen glömt bort att skitiva. Så detta har hänt sedan Schools  out: jag har varit och grillat, cycklat ikapp en buss med en kompis bak på cyckel genom hela stan, stått och väntat med en annan kompis på en buss i regnet, fikat med mamma på stan, tagit ett mysigt varmt bubbel bad, läsa klart TFIOS och ska börja på boken Det handlar om dig från Sandra Beijer och känt mig fortfarande förkyld!
Sådär de var min vecka typ! Jag har också bokat biljetter till mig och min kompis som ska gå på The fault in our stars premiären här i stan på söndag. 
Ha det bra!
Elina :)









#1 - - MATILDA:

åh vill verkligen läsa ''det handlar om dig'' :)