School's out!

Publicerat i: Dag för dag agnes, fredag, grymt, instagram, kompisar, konsär, kul, linus svenning, london, love, naise, popcorn, rakartygarna, roligt, schools out, shake it!, sommar, sommarlov, sumobrottning, sweden, söderhamn, the fooo
fredag så var det School's out och jag hade grymt kul! School's out är någonting som våran komun har en gång per år dagen efter studenten/skolavslutning. Det har inte funnits i så många år men varje år så har det regnat halva School's out. Iår igen, det regnade och var kallt när första artisten Linus Svenning uppträdde 17.00. Mina kompisar och jag träffade oss vid 17.00 och gick runt och kollade på artisterna och på de olika aktiviteterna de har varje år. Någonting jag också kan säga är att School's out är helt gratis, de har en massa aktiviteter som t.ex. Sumobrottning, tjurridning m.m. Dessvärr är de flesta sakern för yngre. Alla uppträdanden är ocks gratis, så det ända jag betalade var popcorn. 19.00 så gick jag och mina kompisar till The Fooo som skulle uppträda. Konsären var super kul och det slutade även att regna. Sedan så var jag med ett annat kompis gäng och vi gick runt och skrattade för den mesta tiden. Agnes uppträde 21.00 men jag gick inte och såg henne. Istället så körde jag och mina kompisar dubbel sumo brottning nät man är fyra personer och två i en dräckt. Som ni förstår så slutade det med att vi alla ramlade! 23.00 kom äntligen Nause! Det var dem jag hade väntat på hela tiden och de var så gryma!!! Hade jätte jätte kul och nu känner jag verkligen att sommarlovet har börjat!
Vad gjorde ni på fredag?
Elina :)


En skumbads aktivitet de hade!



En #selfie in public på The Foo uppträdandet!





Nu äntligen Nause!




Följ mig på instagram: @elinamarike


Haha, glömde nästan. Rakartygarna var också där och hade ett coolt uppträdande. Tog dessvärr inga kort på dem (vet ej varför?!) men de hade det här coola klistermärket på bilen deras! Shake it!