Lördag

Publicerat i: Dag för dag bild, bligg, body butter, bok, google, i love..., ipad, läxor, lördag, manga&papaya, natt, pizza, present, pyjamas party, söndag
Helg igen!
Nu är det lördag natt och jag sitter i min säng med ipaden om min bok. Jag har en känsla av att jag borde sova snart men så kom jag på att, varför inte göra ett blogg inlägg nu och berätta vad jag ska göra under helgen!
Först och främst så fyller en kompis till mig år snart och hon ska ha ett slags pyjamas party ikväll. Då ska vi äta pizza, öppna presenter och inte sova en ända stund på hela natten. 
Jag var i onsadags och köpte en present till henne. Eftersom att jag inte hade en ända ide vad jag skulle ge henne, slutade det med att jag köpte en mango och papaya body butter från I love... Så idag så ska jag slå in den, packa väskan för övernattningen och måla naglarna turkos, vita med en triangel på. På söndag så ska jag nog mest slappa och troligen så måste jag göra lite läxor. På måndag är det skola igen och allt som vanligt!
Ha en så trevlig helg!
Kram Elina



Bild från Gooooooogle! :P