Happy Halloween!

Publicerat i: Dag för dag alexa, alexanderplatz, arlanda, autumn, berlin, bershka, bilder, blogg, britisk, david tennant, doctor who, döner, eastlondon, fall, far, fika, flyga, förkyld, germany, gymma, halloween, happy halloween, höst, instagram, london, lov, mac, munk, oktober, outfit, primark, prinssestårta, psl, pumpa, pumpkin spice latte, resturang, room diy, season 3, shoppa, skola, sköpe, snapchat, starbucks, sugar skelleton, tewes, tyskland, uppdatering, v, varm choklad, vegan, vöner, waynes coffee
Hej på er! de var länge sen... Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag nu, men det har helg enkelt inte blivit av. En massa skola, förkylningar och så kännde jag att det inte var någon menning att blogga. Det är ändå ingen som läser min blogg. Den är ointresant och tråkig. Men om de nu är någon som verkligen läser bloggen så ska ni få en liten uppdate!
Jag har dekorerat om mitt rum till lite mer höstigt, jag har fikat en massa och inte gymmat på ett bra tag. Jag har varit i Berlin för att hälsa på min far som bor där. Jag har shoppat och spenderat rn massa penagar i Berlin. Jag har gjort pumpasoppa med majsbröd, ätit på vegansk resturang och britisk resturang. Jag har också ätit halloween munkar och haft varm choklad hos Waynes coffee och en PSL hos Starbucks. Jag fikade halloween spöken-prinssestårta idag och karvade en pumpa. Jag har också börjat kolla på tv serien Doctor Who och jag kan bara säga att jag Älskar det! Och sen så har jag varit på skolans "halloween dag" där jag klädde ut mig till en sugar skelleton och hade rätt så kul! 
Nu kommer såklart också hela uppdateringen i bilder, för ni känner ju mig! En bild säger mer än tusen ord!
Happy Halloween på er!
Kram Elina :)







Instagram: @elinamarike