Kanelbullar, gymnasium, eyeliner och Rocky Horror picture show!

Publicerat i: Dag för dag 1975, cheryl cole, cosmetics, eyeliner, favoritmarkera, frank N furter, glee, grunge, hina tricot, hävle, iphon 4, kalas, kanelbullar, läxor, lördag, mac, makeup inspired, mandeltårta, maybelline, mediamässa, nikon, plus gymnasiet, real gymmasiet, rocky horror picture show, söderhamn, söndag, tanya burr, teotter, thoren business school, thoren bussienes school, time wrap, vasaskolan, youtube
Hej!
Så igår var det kanelbullens dag, jag var i gävle och jag köpte en eyeliner.
Igår så åkte vi till Gävle för att gå på mediamässan som visade sig bestå av typ 4 grejer så vi gock efter bara en havltimma. Sedan så åkte vi in till Gävle centrum där vi åt lunch på Waynes coffee och sedan ahoppade jag lite. Köpte en eye liner från Maybelline och två skrunchies från Gina tricot. Sedan aå åkte vi hem till söderhamn igen för att vi var bjudna på kalas. På kalaset så fans det såklart också kanelbullar! Resten av kvällen spenderade jag på att kolla på Rocky Horror picture show och Glee avsnittet som handlar om Rocky. Man kan säkert fråga sig nu varför jag ens kollade på det... Jo, M.A.C har släppt sin nya kollektion som har temat RHPS. Och för att jag minns att jag sett Glee avsnittet någon gång och gillat det, så kollade jag på originalet. Jag kan bara rekomendera den, den är från 1975  men den är super bra och lite skum!
Ha en så bra Söndag, själv så måste jag göra läxor idag...
Kram Elina :) 

Juste, de höll jag på att glömma!!! Tanya Burr (en känd smink youtuber) favoritmarkerade min tweet!!! OMG höll på att dö! Jag hade gjort en sminkning som hon hade gjort en video till för några veckor sedan, så jag gjorde den efter att ha sett videon och så favoritmarkerade hon den!!!



 I Gävle så var jag ockaå och koölade på lite olika gymnasium. (Måste ju välja nu till jul) så på bilden ser ni Thoren business school i Gävle: