Real Techniques på H&M!

Publicerat i: Maskeringen blush brush, boots, borstar, brushes, core collection, england, h&m, längtat, makeup, makeup gurus, nick chapman, pixiwoo, real techniques, sam chapman, shading brush, smink, superdrug, sverige, söderhamn, youtube, älskar
Äntligen så, vad jag har längtat! Real Techniques finns på H&M! 
För er som är ny här på bloggen så har jag nog skrivit över dem ett antal gånger... Real techniques är en rad smink borstar med riktigt bra kvallité och dessutom otroligt billiga för kvalliten. Förut så har de bara funnits i England på Superdrug, boots m.fl. Och på nätet. Men nu så har H&M köpt in lite Real Techniques borstar. De har såklart inte alla borstar som Real techniques har men ett antal ändå! Det finns oranga/gulda borstar som är "Base" borstar, rosa borstar som är "face perfection" borstar och en lila borste som är en "eye brush". Själv så äger jag Core collection som jag köpte i somras i England, men nu så köpte jag "blush brush" (119kr) och "shading brush"(89kr). Borstarna är framtagna av två britiska youtubers, Sam och Nick Chapman som driver youtube kanalen pixiwoo där de har makeup tutorials.
Hoppas att ni ser dem i eran närmaste H&M för jag kan bara rekomendera dem!
Kram Elina :)