En liten paus...

Publicerat i: Dag för dag blogg, burberry, cara delevinge, fadder, fysik, förkyld, hemkunskap, london fashion week, matte, paus, plugga, smink, sorry, ss15, svenska kyrkan, uppdate, vardag
Hej, det känndes så länge sen jag bloggade så här kommer det en liten uppdate!
Jag har varit sådär halv förkyld i ca. Två veckor nu och har super ont i huvudet. I fredags var jag på taco/bibel kväll med andra faddrar från kyrkan. Jag ligger efter i några ämnen så jag ska sattsa mer på de nu och pausa bloggandet för ett tag, sorry. Men jag har sett till att det ändå snart kommer ett smink inlägg! Jag har följt London fashion week rätt så mycket i år och kan säga att jag älskar Burberry iår! 
Men gissa vad, nu måste jag börja plugga så hörs!
Kram Elina 



@elinamarike
#1 - - Karolin:

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack :)
Elina