Hänt.

Publicerat i: Dag för dag baka, bilder, blommor, bord, cookies, deprimerande, gott, hänt, kakor, lemon drizzle loaf, loppis, love tanya, marmor, otroligt, paris, regn, senaste, tanya burr, tripple choclade cookies, tråkigt, underbara, uppdatering, väder, youtube, älskar



Vi har alltså ett nytt ute bord som vi köpte på loppis för 300kr. Det är ett klassisk och underbart marmor café bord som man kan hitta i Paris överallt....



Sedan har jag också bakat kakor ur Tanya Burrs bok: Love, Tanya. Kakorna  blev gigantiska och otroligt choklad-goda.


Här ser ni en hallon och banan smoothie som jag i stort sätt gör varje dag. Men det nya i denhär bilden är själva muggen. Det är alltså en "county fair drinking jar" som jag är väldigt förtjust i.
Och sist av allt har jag tagit kort på det otroligt tråkiga och deprimerande vädret.

Hoppas att vi har en underbar helg, kram Elina!


#1 - - Olivia:

Nice :)

Svar: Tack :)
Elina

#2 - - Amanda CL:

Väldigt fint bord :D

Svar: Tack, när jag såg det på loppisen kunnde jag inget annat än att ta med det hem. Älskar vit marmor och själva stilen av bordet påminner mig så mycket om de små söta hörncaféen i Paris...
Elina

#3 - - Amanda CL:

Sv: ja :) tack detsamma :)

Svar: :)
Elina

#4 - - Linnea:

Åh vad inspirerad jag blev av dina bilder!! Tack! :)

Svar: Oj vet inte riktigt vad jag ska säga till det, så gulligt av dig. Tack!!! :)
Elina