Things I like in my room

Publicerat i: Dag för dag 20-talet, 30-talet, 70-talet, bergkristall, bleknat, blogg, eiffeltornet, fodral, foto, gillar, glob, hjärta, katt, kula, lakan, like, läder, låda, paris, penna, påsklov, sjuk, succulant, tag, tenn figur, things i like in my room, växt
Hej!
Är sjuk och ligger i sängen medan vinden blåser av alla grenar på träden utanför.
Idag får ni ett tag inlägg, things I like in my room. Alltså saker som jag gillar i mitt rum. I stort sätt så är det bara lite små saker jag gillat extra mycket på senaste tiden i mitt rum. 
En liten tenn katt figur,en mussla jag fick av min morbro när jag var liten, bergkristallen jag fick när jag var 5, en liten hjärt-ask jag köpte i småland för många år sedan, min mammas pennfodral hon hade i grundskolan, en foto låda där man bland annat kan hitta en bild på mina släktningar från 20-30-talet, en succulant eftersom att jag älskar succulanter, ett mini eiffeltorn som jag köpte i Paris 2012 och en liten julkula målat som jorden vilket jag fick 1 december förra året...
Hejdå, kram Elina :) 











#1 - - Maja och Jana:

Så fina och betydelsefulla saker!

#2 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Så fina små detaljer :)