>>> instagram <<<

Publicerat i: Dag för dag, Fotografi autobahn, berg, berlin, blåbär, dvart och vit, elinamarike, fjällen, flyga, harz, helags, hipster, indie, insta, instagram, jaam, kaktus, karta, körsbär, map, moln, mysigt, näckros, pinterest, regn, renar, roadtrip, s-bahn, skugga, snö, solnedgång, svampaffish, säng, taizé, te, tumblr, tåg, utsikt, vandra, vattenfall, växter
Hej, här kommer mina senaste bilder jag har lagt ut på instagram. Bara för en liten tillbaka blick och insta recap. Men för er som inte följer mig än så heter jag @elinamarike på insta. Hoppas ni gillar bilderna och ni skulle verkligen göra mig super glad om ni följer mig på insta. Men om man vill veta lite mer över vad som pågår i mitt liv så kan ni gärna också adda mig på snapchat @elinamarike .

Ha en så bra vecka och så lovar jag att det snart kommer att komma ett "fjällen" inlägg. 
Puss och kram, Elina! :)