Midsummer

Publicerat i: Dag för dag, Fotografi 36 timmar, an abundance of katherines, blommor, buss, dagen, europa, fadder, fotografera, frankrike, grädde, john green, jordgubbar, kamera, kloster, kulle, midsommar, midsummer, muffins, nikonD3100, reisepass, resa, roadtrip, rollei, skog, snacks, sol, sommar, sommarlov, svensk sommar, svenska kyrkan, taizé, travle, tälta, tårta, urbanears, vecka, äng
Hörni, Glad Midsommar på er!
Själv så gjorde jag små jordgubbs muffins idag och åkte ut och satte mig på en kulle fullt av mygg. Vad har ni gjort idag eller vad ska ni göra?
Imorgon eller snarare inatt klockan 05.00 ska jag kliva upp då jag ska göra mig klar för att åka buss i 36 timmar. Men vart ska jag åka så långt och det med buss?? Jo, jag ska åka till Taizé som är en liten by i Frankrike där det finns ett kloster och andra kyrkliga grejer. Jag ska sova där i cirka en vecka i tält och efter det så bär det hemmåt igen (alltså 36 timmar buss tillbaka). Jag kommer dessvärre inte kunna ta några bilder därifrån då man varken kan ladda elektroniska apparater eller ens ha internet. Så därför säger jag idag, hoppas ni har det så bra och så hörs vi om lite mer än en vecka!
Puss och kram, Elina! :)
 
 
 
Detta är bland annat saker som ska med till Taizé:
 
Här kommer det lite bilder från idag.