2 veckor

Publicerat i: Dag för dag 16, 2 veckor, Nationellaprov, Söderhamn, adios, alexander rodchenko, bild, blogg, fotografi, fredag, födelsedag, grundskolan, instagram, projekt, skuggor, sommalov, svart och vit, tulpaner, uppdatering
Hej, jag vet att uppdateringen på bloggen varit svag på senaste tiden men det kommer förhoppningsvis snart att bli ändring på. Det är nämligen så att jag har sommarlov om 2 veckor och då kommer det kanske lite fler inlägg. Men tills dess så får ni lite bilder jag har arbetat med de senare veckorna. För att förstå det där med att jag har "arbetat" med bilderna så är det så att jag jobbar på ett bild projekt som alltså involverade att fotografera. Tänkte faktiskt lägga upp resultat bilden från projektet till veckan här på bloggen, hoppas ni se fram emot det!
Men tills dess, Adios Amigos!
 
Fyller år på fredag förresten ;)
 
 
 
#1 - - Johanna:

Väldigt fina bilde,r ser fram emot slutresultatet! Grattis i förskott! :D

Svar: Tack, så kul! :)
Elina